Saturday, May 29, 2010

TAG dr Aten

Soalan 1 : Adakah anda rasa anda hot?
Ye. Tgh hot gile neh. Suhu 40 darjah celcius.

Soalan 2: Upload wallpaper yang anda guna sekarang.


Soalan 3 : Cerita pasal wallpaper tersebut.
Buat sendiri pakai photoshop dgn bantuan tutorial kat tenet.
Aku lebih suke buat wallpaper sendiri berbanding amik gmbo2 kat tenet.
Sbb bile dapat hasilkan sesuatu yang cantik, hati jadi puas. :)

Soalan 4 : Bila kali terakhir anda makan pizza?
Mase dating dengan myGurl kat KB Mall.
Pastu tringin sgt nk makan Chicken Chop ngan dia. Dah lame xmakan. Y_Y

Soalan 5 : Lagu paling latest anda dengar.
Geisha - Takkan Pernah Ada

Soalan 6 : Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Dengar lagu kat atas tu.

Soalan 7 : Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Kamen. Kameng. En Kamen. En Kames.

Soalan 8 : Tag lagi lapan orang.
Byk gile 8 orang. =.=
1. MyGurl
2. Cetung
3. Tukang Karut
4. Boss Naqib
5. En Falcon
6. Tina & De Geng
7. Hafriz
8. Bell

Soalan 9 : siapakah orang no. 1 kepada anda?
MyGurl

Soalan 10 : Katakan sesuatu kepada orang no.5
Mat Dagang rindu ko.

Soalan 11 : No. 3 ada hubungan dengan siapa?
Banyak sgt skandal dia. Nk taip xmuat blog. Biar dlm poket aku jek. haha

Soalan 12 : Bagaimana pula dengan no.4?
Tu Boss segala donlod. Mintak je cite ape ngan dia. Sume ade.

Soalan 13 : Pesanan kepada orang no.6
Nak kek lapis. :)

Soalan 14 : Kata-kata cinta untuk orang no. 2.
Hargailah dia selagi dia masih disampingmu.

Soalan 15 : Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
erm... dua2 bukan GAY.

Soalan 16 : 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
Name dia Aten.
Dia org Terengganu tp xtau yg P. Redang dekat Perak.
Dia junior aku.
Kawan baik kepada adik.

Soalan 20 : Gay or less?
Gay

Selesai TAG

8 komeng:

aten said...

Dia org Terengganu tp xtau yg P. Redang dekat Perak--->sungguh kejam statement itu..hahaha :P

Kamen Rider said...

haha~ tu baru sikit.

tmukmkd said...

hoh! rajin gila sambut tag.. nasib tak de nama aku.. kalau tak mau aku masuk dalam blog lama XD

Kamen Rider said...

haha~
aku bg org laen tag ko.

koki chan said...

AREP: asal tag aku. haha aku konpem buat... LAMBAT
SAPIK: aku tag kau. jgn risau. :b

Kamen Rider said...

hoho ~
maseh sbb buat :D

tukangkarut said...

oit....aku bru bce...knpe ada aku di tag..zzz..abis aku kne bt ker nie?

Kamen Rider said...

sbb blog ko ade dlm bloglist aku.
so buat ajela dr ko xde ape nk post kat blog. muahaha~

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

GIRLSPT.COM - Free cursors