Thursday, May 13, 2010

Menghitung Hari 2


Anda - Menghitung Hari 2



Lagu ni adik aku yg bagi. Sedap didgr =)
Musik dia same dgn lagu asal Kris Dayanti - Menghitung Hari.
Cume dia ubah lirik supaya bersesuaian dgn lelaki.
Sape Anda ni? Dia ni orang indon.
Dulu ade satu lagu dia yang hit.
Anda - Tentang Seseorang (OST Ada Apa Dengan Cinta)

Tu lagu dia la. Lagu tu mmg besh gile. Sampai sekarang aku hapal.
Mesti ade yg tertanye2, nape aku minat lagu indon.
Bagi aku musik indon lebih baik dr musik mesia.
Atas tlinge yg mendgr la kan. Masing2 ade minat sendiri.

Lirik:
Menghitung hari detik demi detik
Menunggu itu kan menjemukan
Tapi ku sabar menanti jawabmu
Jawab cintamu

Jangan kau beri harapan padaku
Seperti ingin tapi tak ingin
Yang aku minta tulus hatimu
Bukan pura-pura

Reff:
Jangan pergi dari cintaku
Biar saja tetap denganku
Biar semua tahu adanya
Dirimu memang punyaku

Jangan kau beri harapan padaku
Seperti ingin tapi tak ingin
Yang aku minta tulus hatimu
Bukan pura-pura

Repeat reff

Belum pernah aku jatuh cinta
Sekeras ini seperti padamu
Jangan sebut aku lelaki
Bila tak bisa dapatkan engkau
Jangan sebut aku lelaki

Download Here :
Anda - Menghitung Hari 2
Anda - Tentang Seseorang


p/s : 1 hari duk looping lagu ni. hehe~

1 komeng:

Unknown said...

hahahaha.. abg ney.. kelakar la..
cakap x masuk dulu.. eleh~
:P

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

GIRLSPT.COM - Free cursors