Thursday, May 6, 2010

Berita Hangat~

Samat tengahari kawang2 ku~
Arini nk berberita sikit.
Jersey terbaru Chelsea telah mula dijual pada hari ni.
So bg yg kaye tu boleh la sambar yang original punye.
Bagi yg xde pitis(duit) tggu la yang pirate kluar ye.
Jersey terbaru ni agak simple berbanding jersey lame.
Aku lebih suka jersey lame sbb nampak moden.
Jersey baru ni kalu badan mcm Drogba smart r pakai. =.=

Menentang Wigan dengan jersey terbaru.

Pastu aku terbace berita di Berita Harian Online
yang Abramovich mmg berminat dengan 2 org player Liverpool ni.
Steven Gerrard & Fernando Torres
Chelsea bakal mempertaruhkan sbyk £70 juta (RM385 juta) utk membeli
penyerang Sepanyol ni. Ia akan menjadikan Torres pemain termahal di Britain jika pembelian tersubut sukses~. Aku mmg dah lame berkenan dgn Torres.
Tp season ni dia asyik injured jek. Mujurlah Piala Dunia 2010 nanti dia dapat main.
Aku yakin Sepanyol dapat pegi final. yeah!

Gerrard dan Torres bukanlah pasangan gay.


Pastu nk selitkan plak lagu untuk minggu ini.
Lagu ni best. Aku suke layan. Donlod ye. :D

Drive - Akulah Dia

Lirik :
Tak pernah berhenti mencari cinta
Slalu saja ada yang tak kamu suka
Terlalu jauh engkau melihat
coba rasakan Yang ada di sekitarmu

reff:
Sesungguhnya dia ada didekatmu
Tapi kau tak pernah menyadari itu
Dia slalu menunggumu
untuk nyatakan cinta

Sesungguhnya dia adalah diriku
Lebih dari sekedar teman dekatmu
Berhentilah mencari
karena kau tlah menemukannya

Dia mungkin bukan manusia sempurna
Tapi dia selalu ada untukmu


Download Here

0 komeng:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

GIRLSPT.COM - Free cursors