Tuesday, March 15, 2011

2011

Salam semua.
Dah lame tak update blog.
Rindu pon ade kat blog ni.
Slalu je bukak, tp bukak tuk tgk blog org lain.
Umur aku skrang dah nk masuk 23 tahun.
Dah dewasa dah aku rupenye. Tp keje baru 6 bulan.
Saving pon ade la sikit. Diri ini xsabar nk kawin sbenarnye. :P
Tahan2.. duit xde lg T_T

Skrang ni aku bekeje di syarikat bumiputra iaitu Hopetech Sdn Bhd.
Mule2 masuk keje sebagai Junior Software Developer.
Tp lepas abis kontrak 6 bulan baru ni, dah naik taraf jd Software Engineer.
Name jawatan cam hebat je, tp org nye xhebat sgt. Basic programing pon fail.
Keje kat sini bleh tahan bz. Bz kalau pegi outstation. Stakat ni g Filipin je.
Hari2 keje, xde cuti. Pastu just bg alaun makan je hari2. xde overtime.
Tp xpela, sebagai budak baru xleh nk komplen2 sgt. Keje je dlu.
Dah otai nanti boleh la nk demand2. yedak?
Papepon stakat ni dah byk pengalaman aku dpt lepas bekeje.
Harap dpt menjadi lebih baik n baik lagi di masa hadapan.
Baru senang nk jd CEO. yedak?

Tu saje lah coretan yg mampu aku taip kat opis ni.
Keje byk, tp suke tangguh2. Xbrubah2 aku ni. =..=
Sekiang~ Time Kaseh~

0 komeng:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

GIRLSPT.COM - Free cursors