Wednesday, April 15, 2009

Champions League : Chelsea 4-4 Liverpool

Ballack dan Drogba rai gol pertama Chelsea
Kencang! Gol tendangan percuma dr Alex

Chelsea
D. Drogba 51'
R. Alex 57'
F. Lampard 76', 89'

Liverpool
F. Aurelio 19'
X. Alonso(pen) 28'
L. Leiva 81'
D. Kuyt 83'
Chelsea menang agregat 7-5.

Great game dr dua2 team. Aku suke tgk. Walopon xsedap duduk time tgk. huhu.
Kpd Manchester United and Arsenal, gud luck!

5 komeng:

jie said...

tahniah kepada tuan tanah,coz chelsea menang,
aku ngantuk2 ni,coz mlm td ada org jerit2 kat umah,xleh tdo lena lolz..wakaka...

gudluck MU...yeah

TMUkmkd said...

tak best la.. drogba guna kebaikkan ref.. 2 freekick dalam 1 menet.. lampau..

tapi tu la. semangat burning liverpool leh la di salute

5 stars performance la..

p/s: ko boleh bagi tahu aku tak apa guna pertukaran masa pengadil nak tiup wisel untuk apa. selain daripada sebab sorang kuar injured :D

TokeIKedaI said...

aku tahu sape yg menjerit itu. muahaha.
xpe2, aku salute liv sbb tnjuk smangat yg bgus.

yg psal freekick lam 1 mnit tu xtau la.
nk kate reff baik, tp mmg byk sgt freekick mlm td.
chelsea n liv dpt byk free kick n liv dpt 1 penalti.
reff terlalu baik, foul byk tp kad kuning skit je kuar.

yg pasal tukar player tu, ntah la gus hiddink buat pe. dia takut liv score 2 gol lam 2 minit kut. muahahaa

TMUkmkd said...

tokei.. aku rasa tu la pasal dia nak tukar orang.. liverpool tak betul sikit kalau nak score masa kejap2 neh


p/s: kau tengok 20 menet je manchester ngan porto semalam.. bored

TokeIKedaI said...

aku xsmpai 1st half.. da tido.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

GIRLSPT.COM - Free cursors