Tuesday, June 2, 2009

Stadium Aneh

Bangun aje dr tido.
Kawan kol n ajak main bowling.
So aku dengan malas nye siap2 la nk pegi.
5 minit lepas tuh. Dapat kol lg.
Diorg kate sedih. Xdpt main bowling dah.
Aku pon pelik dan tanye knape?
Diorg jwb n aku sgt2 la x percaye time tuh.
So aku dgn nekad pergilah ke Stadium Sultan Mizan.
Nk tgk dengan mate kpale lutut n bahu aku sndiri.
So then aku percaye~~




Antara gambaran yg dpt aku bg kat korg :

Ni ape yg aku tgk ble nk smpai. Atas moto neh. Pro x aku amik gmbar? :D
Zoom sket~~
Gaye aku amik gmbar cam org dpn.
Antara pengunjung yg dtg ke stadium aneh.
Bomba pon dtg utk meriahkan lg majlis.


So ape yg aku nk tanye kat sini.
Cane la stadium baru 1 taun da ley runtuh?
Org ckp runtuh antara kul 9.30-10.00 pagi.
So lepas ni dak UMT susah la nk men bowling.
Xleh da nk buat Bowling Comtech 2.
T_T

Sekian utk TV5.

9 komeng:

DuRiAn rUnTuH said...

aloha,lepas ni Comtech nak main boling kat maner lagi..huhu..
cam mane lar bole runtuh..tragis betul seh..

Anonymous said...

len kali...klu malas nak men boling tu..takyah g.. maklum la pagi2 kan..member yg call tu nyebok je ajk men boling...huh..tak jujur lgsg

TokeIKedaI said...

durian runtuh = lepas ni comtech men boling durian aje ye. :D

anonymous = nape ni? emo smcm. huhu

gariyn said...

agak2 stadium runtuh umt ade cuti lebey tak? haha :p

payungchenta said...

ish3.tak sampai setaun da runtuh.ape nk jadi(-_-)

TokeIKedaI said...

gariyn - tadek cuti lebey2. nk cuti lebey2 wat U sndirik. hahah. :p

payungchenta - jd camtu la. sperti lam gmbar. haha.

xercra said...

die x install java lam tuh..

tokidoki said...

tekezut gle ak dgr berite 2 smlm..
salah siape??
em ade hikmah disblik kjadian 2..
anda renung2 kn la..

TokeIKedaI said...

salah sape? tanye la org yg buat tu. :p
yg pasti mende ni sure jd mainan politik. ahahaha.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

GIRLSPT.COM - Free cursors